UZŅĒMUMA VĒSTURE

Adams, kura galvenā mītne atrodas Mrągowo, tika dibināta 1992. gada 21. oktobrī. Bet pirmie galdniecības un celtniecības darbi tālāk  PVC ražošana  sākās 1993. gadā.   Sākotnēji strādāja 7 cilvēki un tika izgatavoti 20 panorāmas logi, tas viss notika Mazurska ielā (tagad tur atrodas uzņēmuma tirdzniecības birojs). Nākamajā gadā uzņēmuma pārdošanas apjomi pieauga un darbinieku skaits pieauga līdz 11 cilvēkiem.

Profilu sistēmas bija salīdzinoši pieticīgas, un, lai uzlabotu savas pozīcijas tirgū, Adams sāka meklēt labākas profilu sistēmas. 1995. gadā viņš  pilnībā  pārgāja uz rāmju ražošanu  PVC  izmantojot Intertec sistēmu. Pašlaik šī sistēma ir pēc apvienošanās  specializēta  ražotāji un vairākas modifikācijas - sauc par Aluplast Ideal un izskatās bagātāks nekā sākotnējā versija. Jau vairākus gadus uzņēmuma darbinieku skaits un pārdošanas apjoms ir sistemātiski audzis.

1998. gadā piedāvājums tika papildināts ar alumīnija logiem.

Uzņēmuma pamatdarbība ir augstas kvalitātes PVC un alumīnija logu ražošana. Piedāvājumā ir virkne PVC profilu sistēmu - Aluplast, BRUGMANN, Schüco, paša uzņēmuma produktu līnija ir Passiv Line PLUS un Ultra, kā arī Aliplast un SAPA alumīnija profili uz SIEGENIA furnitūras bāzes. Logu rāmji tiek piedāvāti daudzās stilistiskās, funkcionālās un krāsu opcijās.  Standarta un energoefektīvs (pasīvā līnija)  logi tiek izgatavoti pēc individuālajām uzņēmuma klientu prasībām.

Uzņēmums šobrīd ražo vairāk nekā  120 000 PVC un alumīnija logi, durvis, vitrīnas daudzstāvu ēkām. Produkcijas augstā kvalitāte, īsie piegādes termiņi un profesionālu pakalpojumu sniegšana ir radījusi būtisku uzņēmuma pārdošanas apjomu pieaugumu.

Papildu uzņēmuma darbība ir būvniecības pakalpojumi, kas saistīti ar PVC galdniecības uzstādīšanu. Uzņēmuma klienti ir privātpersonas, dzīvojamo māju kooperatīvi, būvniecības uzņēmumi (bieži vien attīstītāji) un citi uzņēmumi, kas nodarbojas ar galdniecības izstrādājumu uzstādīšanu. Visi Adams ražotie logi ir kvalitatīvi un ar ļoti labiem siltuma pārneses koeficientiem. Uzņēmumam ir ieviesta kvalitātes kontroles sistēma un patentēta stiklojuma metode, kas samazina risku  izplatās  stikls uzstādīšanas laikā.

Tās stratēģija lielā mērā balstās uz pārdošanas sistēmām, kas izveidotas, izmantojot kanālu partneru tīklus. Aktīvi piedaloties izstādēs ārzemēs (Latvijā, Francijā, Vācijā, Itālijā un Zviedrijā), uzņēmuma uzvara ir liela  pārliecība  klienti -  reālie eksporta apjomi ir aptuveni 40%.

Pieaugošais ārvalstu klientu skaits ir ne mazāk kā labākais pierādījums tam, ka uzņēmums joprojām ir "atpazīstams pēc kvalitātes". Pastāvīgi uzlabojumi ražošanas procesos un investīcijas ražošanas līnijās padara uzņēmumu par līderi augstas kvalitātes logu ražošanā.

Visi uzņēmuma sasniegumi nebūtu iespējami bez paša modernām tehnoloģijām, transportlīdzekļu parka un autoparka - galvenokārt - bez tā labi kvalificētas un labi koordinētas komandas, šobrīd  numuru  vairāk nekā 200 cilvēku.  Ģimeniskā atmosfēra, centība un lojalitāte uzņēmumam garantē vienmērīgu un kvalitatīvu pasūtījumu apstrādi.

Uzņēmuma galvenie nemateriālie aktīvi ir klientu apkalpošanas prasmes, pareiza jaunu struktūru izvēle, funkcionāla un pievilcīga vietne, efektīvs veids, kā gūt peļņu no izstādēm gan Polijā, gan ārzemēs (piemēram,  Latvija,  Lietuva,  Itālija, Zviedrija, Vācija un Francija).